A un espai
de 20x20, situar una tela a una pica sostinguda per un con (farà de
bandera). Al seu voltant marcar amb cordes un cercle de dos metres de
diàmetre. Tot aquest material no estarà just al centre de la pista, sinó
lleugerament desplaçat cap a un dels fons. L'equip defensor se
distribuirà pel camp delimitat i l'atacant inicia el joc al fons més
allunyat de la bandera. Els atacants guanyaran si fan arribar la tela
(la pica no!) més enllà de la línia de fons d'on han partit. Els
defensors ho aconsegueixen a dues situacions: si immobilitzen a tots els
atacants o si enxampen a qui porti la tela abans que arribi al seu
fons. Normes:
(1) la línia del fons oposada a la de sortida dels atacants i un cercle al voltant de la bandera seran cau,
(2) si
un defensor enxampa un atacant, aquest romandrà aturat mans desplegades
fins que un company l'agafi de la mà i el torni al seu camp o el dugui
al cau del final de la pista. Si de camí l'amolla o els toquen se torna
aturar,
(3) un dels atacants serà el cavaller i durà un peto de color
diferent (no pot canviar de rol durant la partida). Aquest no pot salvar companys ni robar la bandera, però pot
enxampar defensors,
(4) els defensors poden amagar-se del cavaller al cau del final de la
pista. Si els enxampa s'aturaran mans desplegades fins que un altre defensor els agafi de la mà i els
acompanyi al cau del fons de la pista,
(5) si un jugador a qui encalcin surt de la pista pels laterals se considerarà automàticament enxampat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada